ARTICOLE

ULTIMELE ARTICOLE

Cum sa arzi vreo 20.000 Euro!

Astazi am vazut un banner prin #Iasi care mi-a atras atentia. De ce? Deoarece un astfel de banner te costa aproximativ 10.000- 20.000 de euro.

Ok, stau eu 5 minute, 10 minute, si tot stau… si ma uit si vad cum astia au ars banii, iar banner-ul asta nu va vinde nimic. De ce?

Dupa parerea mea, compania respectiva a facut doua greseli majore. Prima este, in mod clar, de comunicare, prin mesajul atasat pe banner-ul respective, in cea mai fierbinte zona a orasului, unde zilnic trec zeci de mii, poate chiar sute de mii de oameni, iar a doua consta in instalarea banner-ului propriu-zisa.

  1. Au construit prea multe penthouse pentru piata actuala din Iasi.
  2. Au instalat un banner cu mesaj total eronat (~20k).

Aceste lucruri sunt datorate faptului ca nu au inteles bine cine sunt consumatorii, ce preferinte au, etc. si s-au trezit ca oferta>cererea. In ciuda acestui fapt, au decis ca un banner le poate salva investitia.

Haide sa dezbatem putin mesajul transmis: Oamenii de succes au intotdeauna Penthouse. Redefineste-ti confortul. Langa Mall. Intrebare: #oamenii de succes chiar se duc la mall? Poate, doar in cazul in care acest mall le apartine. In rest, nu prea cred.

Bine, trecem mai departe: Redefineste-ti confortul! Oamenii care chiar isi permit un penthouse au deja parte de confort. Ei au nevoie de #lux, #atmosfera. Chiar daca aceste fraze scurte au un mesaj puternic, care poate trezi anumite emotii, nu cred ca au avut efect asupra publicului vizat, astfel incat acesta sa puna mana pe telefon si sa sune pentru a stabili o vizionare a imobilului.

In concluzie, ce trebuie sa intelegem, legat de marketing-ul secolului 21? Nu este suficient sa spui ca oferi 10% reducere sau sa scrii un text frumos, pentru a vinde. Acum toti au reduceri, texte frumoase, video-uri, imagini etc., dar putini isi cunosc consumatorii si stiu cum sa comunice eficient. Comunicarea eficienta este bazata pe strategia ta de marketing pe termen scurt/lung, aceasta ingloband pozitionarea ta pe piata, consumatorii, tonalitatea cu care comunici, concurentii, partea de branding, content-ul etc etc etc.

Daca gresesc, ne auzim in comentarii 🙂

Ar putea sa-ti placa si:

Comments

One Comment

  • Salut!
    Mi-a placut modul tau de a analiza situatia 🙂
    „Oamenii de succes au intotdeauna Penthouse. Redefineste-ti confortul. Langa Mall.”
    Mesajul NU va vinde nimic daca tinta sunt oamenii de succes 🙂
    Ai perfecta dreptate!
    Cred ca tinta e data de cei care isi doresc sa pozeze in oameni de succes.
    Asa se leaga totul:)

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *