ARTICOLE

ULTIMELE ARTICOLE

Site-ul meu nu vinde!

Ne plangem cu totii ca, astazi, multinationalele au acaparat toata piata, iar noi nu mai avem acces la vanzarea produselor si serviciilor. Da, sunt perfect de accord cu tine, dar exista solutii, chiar numeroase solutii, pentru a vinde ceea ce producem.

Indispensabila in secolul 21, DIGITALIZAREA are ca instrument important web site-ul, locul unde produsele si serviciile noastre pot fi vandute chiar din confortul locuintei, in orice colt al lumii.

Astazi toti creeaza site-uri! Dar cate din acestea reusesc sa vanda? Aici doar tu poti sti cat si cum reuseste site-ul tau sa vanda.

Ce presupune pentru mine web site-ul? E simplu – casa ta virtuala, locul unde tu, fie iti prezinti produsele si serviciile, fie le vinzi. Aici apare si diferenta dintre site-ul de prezentare si magazinul online. Totusi, indiferent de natura, el trebuie sa vanda, corect? Nu cred ca ai un website doar de dragul trend-ului: „Toti au site? Imi fac si eu!”. Nu conteaza daca este de prezentare sau este magazin online, el trebuie sa vanda, direct sau indirect.

Motive „de ce?” site-ul tau nu vinde

  • Lipsa de interconectivitate strategie de marketing vs web site;
  • Lipsa de cunoastere a consumatorului sau a potentialului consumator;
  • Design prost (paleta de culori, meniu site, structura pagina principala etc etc etc.);
  • Content de slaba calitate;
  • Lipsa de originalitate;
  • Viteza mare de incarcare;
  • Lipsa de content saptamanal;
  • SEO;
  • Lipsa de receptivitate la dispozitive mobile, tablete, desktop-uri. etc;
  • Lipsa unei analize a site-ului prin datele statistice (cati vizitatori sunt, ce fac ei pe site, care este media de sedere pe site) etc.

Pasii corecti pentru crearea / dezvoltarea unui site.

  1. Perioada pre-site

Aceasta parte este una dintre cele mai importante. In aceasta etapa, echipa de dezvoltare iti intelege foarte bine afacerea, realizandu-se analiza, cercetarea si interconectarea site-ului cu strategia ta de marketing.

  1. Dezvoltarea site-ului

Un proces fain, dar care te depaseste? Aici vin in lumina reflectoarelor specialistii, care se vor ocupa  de web design si web development. Suna complicat? Pentru asta iti stau ei la dispozitie, comunica cu tine, te sfatuiesc si creeaza valoare pentru tine.

  1. Perioada post site

Este cea mai fascinanta, deoarece, dupa ce ai parcurs pasul 1 si 2, iti doresti ca rezultatele sa vina cat mai repede. Ei bine, nu functioneaza mereu chiar asa. Dupa ce este gata site-ul, treaba cea mai importanta ii datoreaza la SEO pentru a putea aduce trafic organic pe site. Nu uita inca de la conceperea site-ului, echipa care iti va face SEO, trebuie sa comunice cu developerii, deoarece structura si arhitectura site-ului te va afecta sau ajuta la SEO, adica vei fi sau nu in topuri pe Google sau Bing.

Un site corect pus la punct, care sa vanda, presupune cercetare, creativitate si munca, atat individuala, cat si in echipa. Daca nu exista sincronizare intre acesti jucatori, nu vor exista nici rezultate.

Acum sa revin la problema multinationalelor care au acaparat tot si ne-au lasat fara solutii. Ei bine, solutii exista, doar ca ele trebuie puse corect in practica, pentru ca afacerea ta sa poata creste pe termen scurt/mediu si lung.

Nu uita, marketing-ul este o investitie, nu o cheltuiala!

Citeste si:

Avem produse faine dar nu avem marketing 🙁

accesorii mobila

Ar putea sa-ti placa si:

Comments

No Comments

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *